Sunday, December 13, 2009

Skissedillaskisse # 38

Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede.

Nå nærmer det seg innspurten av juleforberedelsene. Det er vel vasking og baking og handling i de tusen hjem om dagen. Men vi her i Skissedilla lar ikke slike ting komme i veien for scrappingen *lol*. Så selv om dere har fullt opp med julestria, så håper vi dere unner dere selv en liten scrappepause. Det fortjener dere!

Denne ukens skisse er laget av Anette/Broggis

 


Lula

HegeAL

mi@

Broggis


Fristen er som vanlig neste søndag 20.desember kl.22.00.

God scrappesøndag!


16 comments:

ninabakke said...

Jeg har laget ett bidrag i kveld :)


http://ninabakke.blogspot.com/2009/12/skissedillaskisse-38.html

Tone-supermonster said...

Mitt bidrag i bloggen min

Anonymous said...

Flott skisse, og flotte LO'er fra DT!

her er min LO!

Klem fra Cathrine:o)

Brit Sviggum said...
This comment has been removed by the author.
Brit Sviggum said...

<a href="http://britshverdag.blogspot.com/>Her er min LO:)</a>

Wenche said...

HER er et bidrag fra meg.

Ellen said...

How how, her er min!

Ellen said...

lagde en til jeg

Bthorn said...

Her er mitt bidrag: Jakt er gøy

Asil said...

Flott skisse og flotte DT-bidrag!!

Her er mitt bidrag - Trollbundet.

Pia said...

Her er et bidrag fra meg!

Ann Cicilie said...

Takk for utfordringen :)

Her kommer mitt bidrag :)

Veronica said...

Her er mitt bidrag: Smånisser

mi@ said...

Takk for at dere tar dere tid i julestria til å levere :D

Nora said...

Thank you Anette!
Here's my entry.
100% Johan
Happy Holidays Everyone!
Nora

MonaV said...

jeg rakk det såvidt:)

Her er mitt bidrag http://monavscrappeblogg.blogspot.com/