Sunday, February 21, 2010

Gjestedesigner og skissedillaskisse #48

God formiddag. Håper alle har hatt en kjempehelg og kanskje er i bedre humør enn Petter Northug i dag :-) Det er tid for ny gjestedesigner. Det er alltid like arti å presentere en ny gjestedesigner og vi er veldig takknemlige for at de som får spørsmålet takker ja!

Denne gangen har vi fått med oss ei som jeg tror mange av dere har hørt om før; nemlig
Anita Areklett. Kanskje bedre kjent som neeta fra div forum og blogger.

Hun skal få presentere seg selv:

Jeg er Anita aka neeta i scrappeverden og har holdt på med scrappingen i tre år nå. Jeg er 25 år, samboer og mamma til Emilie på 2,5 år. Scrappingen oppdaget jeg når jeg gikk gravid, og det ble til at jeg lagde noen veldig enkle kort i begynnelsen før jeg søkte litt rundt på nett og fant ut at dette var en mye større hobby enn den lille hylla på Husfliden hadde vist meg..:) Jeg bestilte masse utstyr på nett og begynte med både scrapping og mer avansert kortlaging etter hvert. Siden det har jeg vært hekta og jeg holder alltid på med noe papirrelatert, om ikke scrapping så art journaling, som jeg også er veldig glad i.

Designteam:

Jeg var designer for Papirgleder.no i et og et halvt år, men designteamet ble oppløst fra nyttår dessverre. Jeg var også så heldig å bli spurt om å få være med på Scrappemania bloggen og var med fra starten til den ble lagt ned i fjor. Er dt hos Sukkersött, men har pause derfra akkurat nå.

5 ting jeg har "dilla" på:

Glimmer mist/spray ink, gamle boksider, blonder, blomster, og å bruke ikke-scrappe ting på lo'ene mine.

5 scrappere jeg blir inspirert av:

Det er så utrolig mange flinke som inspirerer meg, så det var veldig vanskelig å velge bare fem! Men her er i alle fall fem stykker som hele tiden imponerer meg med det de kreerer.

Dina Wakley - http://dinastamps.typepad.com/
Dina inspirerer meg hele tiden, om det er med scrapping eller art journaling så er hun uansett fantastisk. Jeg elsker den vimsete og "grungy" stilen hennes.
Anne Kristine/aksh - http://annespaperfun-aksh.blogspot.com/
Anne er ei utrolig koselig dame og jeg elsker alt hun lager! Nydelige lo'er i både vintage og spreke farger, jeg blir alltid inspirert av å gå inn i bloggen hennes og se på hennes kreasjoner.
Hilde/Stempelgal - http://stempelgalsverden.blogspot.com/
Hilde er en stor inspirasjonskilde og jeg elsker den rufsete stilen hennes og alt det kule hun finner på å bruke som ikke er scrapperelatert.
Kathrine - http://scrappelappeland.blogspot.com/
Kathrine inspirerer meg så mye med sin egen, særegne stil. Hun lager lo'er som ingen andre og det digger jeg!
Pati - http://patiscrapbook.canalblog.com/
Pati lager magiske lo'er av den nydelige datteren sin, som jeg rett og slett blir sittende å stirre på - leeenge.. eventyrlige er de!

Tusen takk til Skissedilla jentene for at jeg fikk være gjestedesigner hos dere! Det setter jeg så utrolig stor pris på, og jeg ser opp til hver av dere på teamet som fantastisk dyktige og kreative jenter.

Skissa fra Anita:

Anita:

Ann-Christin:

HegeAL:

Marianne:

Brit:
Lene:
Anette:

 Carrin:



Anita har satt sammen en RAK til vinneren av denne ukas dilla.
Se alt det lekre da!

Frist 28.februar kl.22.00



5 comments:

Anonymous said...

Anita er så utrolig flink! Nydelig skisse, og flotte løsninger!! Gleder meg til og ta fatt på skissen om ikke lenge:)

Håper dere alle har hatt en fin helg:)

Klem fra Cathrine..

Renate Røverdatter said...

Denne gleder jeg meg til å begynne på i morgen:)

Anita said...

Så nydelige layouter dere har lagd, jenter!:) Flotte løsninger på skissa, gleder meg til å se hva som blir lagd utover uka:)

Marte said...

Så fin skisse, jeg lurer på om jeg ikke må forsøke meg på litt scrapping... (HJELP) ;)

Ha en fin dag alle dere kreative jenter. Gode tanker og klem fra Marte

Anonymous said...

really an eye opener for me.

- Robson