Sunday, December 4, 2011

SUS # 140- Skissedillas Utvalgte Scrapper!

Ny søndag, ny skisse!!! Ny søndag uten snø! (hvertfall her hvor jeg bor!) Heldigvis for begge deler!! 

Denne måneden har vi vært så heldige å få med oss Kristina som vår SUS - Skissedillas Utvalgte Scrapper!!! 
Denne dama kan scrappe, og det var et stort sjokk for flere enn meg når hun beskjedent sa at hun skulle slutte å scrappe for en stund tilbake! *sjokk* Det er derfor ekstra hyggelig å ønske henne velkommen tilbake inn i denne deilige papirverdenen, og si at vi jammen har savnet de flotte kreative arbeidene hennes!! Her er hva hun sier om seg selv!


Hei!!

Mitt navn er Kristina Lie Sundal - kanskje også for noen kjent som Xtina i blogg- og forumverdenen.

Jeg bor på vestlandet, på lille Husnes, sammen med min kjære samboer og våre 3 nydelige, små sjarmører - Nikolai 8 år, Adrian 6 år og Mikael 4 år!

Det er ca. 2 år nå siden jeg var det man kanskje kan kalle en aktiv scrapper. Det var ikke akkurat som jeg holdt på å gå tom for scrappesaker, men plutselig trengte jeg en pause. Mammarollen vil alltid komme først!! :) For vi vet vel alle at denne hobbyen kan stjele mye tid? Jeg hadde derimot ikke planlagt at pausen skulle vare så lenge.. 
Nå er "plutselig" 2 av guttene skoleelever - og av en eller annen merkelig grunn er ikke jeg lenger det "viktigste i livet" deres. Jeg fryktet absolutt at dette ville komme en dag.. Jeg føler jeg har bittelitt mer tid nå med andre ord. :) 

Det tok 2 dager å rydde scrapperommet, pjuh!! - og her sitter jeg altså nå!!! Koser meg med scrapping, og mye spennende skjer framover.

Jeg er veldig rørt over at jeg i det hele tatt har blitt husket av gamle kjente og ikke minst at jeg ble spurt om å få være med å leke litt her på Skissedilla. <3<3 Gleder meg!! 

Tusen takk!! 

Og Godt Jul da dere - nå er det desember!! :)

Her er Kristinas lekre LO, ser absolutt at hun ikke har glemt gamle kunster! 

Rålekkert!



Her er ukas kule skisse, laget av Brit!



Lula

 Nabon

Brit 

 HegeAL

Mi

Carrin

Broggis

Her er månedens premie fra Kristina! Lekkerbisken å få i posten dette!!


Ukas premie er sponset av Papirgleder! Masse julesnacks!!!

De er som vanlig i det gavmilde hjørnet, og gir bort to pakker denne uken!!!



1 comment:

Renee said...

Velkommen tilbake Kristina - veldig koooos altså - lekre tinger som er laget og kanon skisse - håper jeg rekker litt scrapping denne uken jeg altså - lenge siden nå :)