Thursday, December 22, 2011

Topp 3 av Skisse #141

Tusen takk til dere som tok dere tid i julestria og scrappet til forrige ukes skisse :-)
De bidragene dere leverte var alle flotte og kreative! Og så er det så hyggelig å se at flere av bidragene kom fra det store utland.

Her er ukens Topp 3

Ukens vinner er Silje !!
Så kult med de oppdelte bildene med den sorte rammen rundt,  og det store utklipte bildet av en herlig gutt. Fargene i bildene blir flott tatt opp i detaljene og teksten. Morsom og fargerik side man blir glad av å se på!


Den andre jeg vil trekke frem er denne tøffe LO'en av ei japansk dame som kaller seg sekky.
Nå er jo ikke jule-LO'er min favoritt, men denne likte jeg utrolig godt. Artige detaljer på denne :-)


Mitt tredje valg falt på denne som Siv-Anne har scrappet av en kollega. Hun har fått frem detaljer i LO'en som sier mye om denne kollegaen. Jeg likte også godt lyktestolpen som er plassert ved mursteinsveggen. En heldig kollega som får en slik flott side :-)


Send oss adressen din Silje, så kommer det en overraskelse i posten.

1 comment:

Silje said...

Tusen takk! :)
Adressen er sendt på mail :)